måndag 27 oktober 2014

Stockholms mässan och massor av paket

Välkomna kära vänner! 

Warm welcome to my new followers I hope you will enjoy!

I helgen for vi iväg! Min käre make Anders som tog Karlsson, Lena och mig till Stockholm i en rasande fart genom ett höstvackert landskap. Vi besökte den extra mässa som duktiga och engagerade miniatyrister drog igång då den ordinarie mässan ställdes in med mycket kort varsel. Grattis alla arrangörer till att få ihop det som ni gjorde med så små medel och väldigt kort tid för att sjösätta projektet.

Karlsson var naturligtvis med och satt jämte chauffören under resan.  




Låt mig få visa några bilder från mässan ......





Dagen blev hektisk och en lång resa fram och tillbaka men det var det värt för jag fick köpt fina saker och stor glädje över att få träffa så många underbara vänner. 
Dagens fina inköp.....








I fredags anlände många fina paket ! Helt underbart denna gång inget strul utan allt har kommit. Nu kan Karlsson o jag dra igång bygget. 

Snart ska ni få se vad som döljer sig i plasten!

Dags att börja såga och snart kommer första uppdateringen om matsalen så tills dess ta hand om er hälsar 

Titti 


6 kommentarer:

  1. Tack för titten =) Känns ju lite löjligt att jag som bor betydligt närmare Stockholm än du gör tyckte resan skulle bli lite för lång o dyr så jag stannade hemma... =) Men jag fick spendera dagen med dottern och drömma om framtida mässor istället =) .
    Hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hannah!
      Tycker det var värt att besöka denna mässa som kom till all hast. All heder åt dessa arrangörer som gjorde ett toppen arbete. Mässa i Sverige är ett måste och kanske vi ska försöka få till någon mer i en annan del av vårt land också! Vi får se
      Kram Titti

      Radera
  2. Tack för titten . Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Hej Titti,
    Det ooks som en stor show. Jag är pojken som du hade en fantastisk tid och kan inte vänta och se vad som n dessa paket.
    Stor kram,
    Giac

    SvaraRadera
  4. Hi Giac!
    Yes it is like christmas evening!
    I hope to start this weekend.
    Thanks for your comments it makes my heart so warm!
    Big Hugs
    Titti

    SvaraRadera