torsdag 30 augusti 2012

Välkommen lilla Flisan!

Idag så anlände jägmästarens nya lilla kelgris hunden Flisan. Jägmästarens rum är ju ännu inte riktigt klart och själv är han ju nu ute på ägorna för årets höstjakt.
Tills dess får Flisan bo hemma hos mormor o morfar.


Flisan är en liten tovad hund som Tina Stuve har gjort och som jag är så glad över att jag fick bli ägare till. Dockorna mormor och morfar har Lena Ohlsson gjort till mig. Ett strävsamt gammalt par som jag är så förtjust i. Mormors katt är ett litet fynd som jag gjorde i London o som genast hittade sin plats hos mormor. Här är det mys framför öppna spisen och tittar du noga så skymtar rådjuret utanför fönstret i vetefältet precis bredvid morfar till vänster.

Nu ska jag återgå till mitt nya projekt som snart ska komma ut, och naturligtvis får du se det här först. 
Ha en härlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar