tisdag 31 december 2013

GOTT NYTT ÅR / HAPPY NEW YEAR 2014

Ett gott slut på 2013 vill jag önska er alla!

Men först måste jag bara säga så här:
Welcome to all the new followers! Thank you for showing your interest/ och det samma till alla er som förstår svenska Välkomna till min lilla blogg!

Oj så mycket som jag skulle ha gjort denna vecka men en sak är klar jag har fått storstädat mitt arbetsrum! Det var ett nödvändigt arbete för jag fick inte längre plats att kunna göra någonting på skrivborden. Nu är det så fint och allt är sorterat. Bra start på 2014!!

Nu har jag lagt upp alla delar som väntar på penseldragen. Spisens utbyggnad är tillsågad och det bara kliar i fingrarna........



I takets infällning kommer jag att lägga den gröna färgen och sedan guld i kanterna. På taklisten kommer det att bli guldinläggningar. Målningen startar den 1 januari för då har jag lovat mig själv att bara ha en underbar pysseldag.

Jag och Lady Elisa hoppas att vi ses nästa år igen och att ni följer med oss på uppbyggnaden av Ekeborgs herrgård.

Jag önskar er alla ett riktigt gott slut på 2013 och
 
ETT GOTT NYTT ÅR
Titti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar