söndag 21 oktober 2018

Jag är tillbaka/ I am back

Kära följare det har varit en lång, varm och rätt så tuff sommar. 
Trodde du kanske att jag slutat😉med miniatyrer? Inte det har varit massor av arbete och jag ska nu ge er en återblick på sommaren. 

Dear follower, it has been a long, hot and so tough summer.
Did you think I stopped miniatures?😉 no it has been a lot of work and I'll give you a retrospective in the summer.

Sista helgen i april månad bjöd på workshops hos Agneta på Skala Minimal i Malmköping. Härliga glada miniatyrister som jobbade hela helgen. Det var sängar och miniträdgårdsprojekt för hela slanten. Här kommer lite bilder
Workshop in Malmköping at The Swedich Corner in last april.




Hela våren och sommaren har gått i arbetets tecken. Mycket arbete som skulle göras till mässan i Danmark som gick av stapeln i oktober. (mer om den sedan). Lite av det arbete som jag gjort under alla sommarmånader som förflutit. 

All spring and summer have gone into the signs of work. Much work that would be done for the fair in Denmark, which took place in October. (more about it later). Some of the work I did during all the summer months that passed in photos.







I juni hade vi sommar workshop då Pia och jag inspirerade till sommarkalas. 🌸
In June we had a summer workshop when Pia and I inspired the summer palace. 🌸




Då är vi mitt i sommaren och i nästa inlägg ska jag berätta om en av de största händelserna denna sommaren. Häng med på en byggresa där min nya lilla studio blir verklighet 😊

Then we're in the middle of summer and in the next post I'll tell you about one of the biggest events this summer. Join a building trip where my new little studio becomes reality 😊

Titti 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar